söndag 18 april 2010

Fredag 16 april

Magnus gick upp före oss och åt frukost. Han skulle ju iväg på jobb. Jag och tjejerna gick och åt en härlig hotellfrukost. Efter det så gick vi till hotellrummet och jag la mig och läste tidningen. Tjejerna spelade spel och kollade på TV.

Sedan gjorde vi oss redo för att göra Örebro. Vi tog en promenad på stan. Gick och kollade på slottet och sedan lite shopping.



Magnus var klar typ kl 13.30 och då hade vi ätit lunch och var redo att åka hem. Vi var hemma typ kl 17.00. Jag kände mig väl utvilad och nöjd med min shopping. Dessutom hade vi hela helgen framför oss. Ella ville att vi skulle äta pizza till middag så jag behövde inte ens laga middag.

När vi kom hem möttes vi av den här lilla kompisen vid garageuppfarten. Ella var som besatt och klappade och lekte ett bra tag med den lilla nya kompisen.



Hastigt och lustigt så bestämde vi att mormor och morfar skulle komma hit på lördagen. Mysigt!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar