söndag 18 april 2010

Torsdag 15 april

jaha...Alice hade feber natten torsdag och Ella hade nog lite feber torsdag morgon. Magnus skulle ju till Örebro och jag hade ju tänkt följa med. De var lite snoriga, så himla typiskt. Men vi bestämde att vi skulle åka alla fyra i alla fall. Jag sa att det blir ju mitt problem. Han skulle ju på handledarträff vilket som.

Jag har ju aldrig varit i Örebro så jag tyckte det skulle bli lite kul och så var jag lite shoppingsugen. Vi släppte av Magnus vid Wadköpings UC. Sedan drog vi till Ikea och shoppade loss. Lika men bra och passa på när inte mannen är med. "men mamma du har ju inte handlat så mycket sa Alice". Tack gumman! Det blev lite nya handdukar, påslakan, kuddar, ljus mm mm.

Lite lek i Gallerian i Marieberg.



Men allt var förlåtet eftersom jag även kom hem med en påse med ny bikini och nya underkläder...hihi.

Hotellrummet



Middag åt vi på hotellet. Jättetrevlig restaurang och supergod Ceasarsallad åt jag.



Vi var tillbaka på hotellrummet kl 20.00 och jag somnade typ kl 22 och sov som en prinsessa hela natten. Skönt och komma bort lite och tjejerna har varit så snälla hela dagen och febern var borta! Tur att vi följde med.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar