tisdag 20 april 2010

Stora tjejer nu!

Har precis anmält och betalat in så Ella kan vara med på Ridläger i sommar. Tänk att min lilla tjej har blivit så stor! Det är på dagtid och i 3 dagar. Får se om klara det, men hon blir ju 5 i juni. Dax och stå på egna ben:)

Jag har även sagt upp Alice dagisplats. Känns lite konstigt. Hennes sista dag blir den 30juni. Sedan får hon vara hemma med mig fram till skolstart. Ja Ella också såklart. Vi får se vad vi hittar på. Jag har fixat en vikarie som ska jobba istället för mig. Min stackars man får jobba typ hela sommaren. Men vad ska man göra när man har eget. Kan ju inte bara ta semester när det finns kunder. Jag kommer ju också jobba, jag sköter ju bokföring och löner mm.

Idag har Alice träffat sin nya fröken som hon ska ha när hon börjar förskolan. Hon tyckte det skulle bli kul...

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar