söndag 11 april 2010

Fredag & Lördag

I fredags var jag ledig som vanligt. Idag stod det shopping på schemat. Tjejerna hade fått en påskpeng av mormor och morfar och ville ner på stan.
Vi började med djuraffären, de ville kolla på kaninerna, men det fanns inga. Inte för att jag hade tänkt köpa en men det står ju överst på önskelistan till födelsedagen.

Vi kom hem lite nya tröjor, kjolar, väskor och jättesöta örhängen. Själv fick jag nöja mig med en mascara.



Alice ville ha tröjan med körsbär. Och det passar ju henne utmärkt eftersom hon heter Sakura i andra namn. Det är japanskt och betyder körsbärsblomma...



På lördagen hade vi inget speciellt för oss. Magnus jobbade med sitt bildspel till moppeutbildningen. Jag och Matilda var i stallet med Ella. De fick rida ute och det var faktiskt riktigt härligt med en promenad. Solen tittade fram, lite jobbigt bara att springa i gummistövlar, de fick trava en hel del.

Vi hade en mysig hemmakväll med lax och potatis och romsås till middag. Det avslutades med lite räkor och Rosévin. Fantastiskt gott!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar