tisdag 27 april 2010

Nyfiken på Kupan...

Mycket nu...igår kom jag inte från jobbet förrän kl 18. Hur mycket som helst att göra och det ringde och det kom in folk... vi hade även Handledarutbildning som skulle förberedas. Vi hade en kurs idag med... bredde 15 mackor igår och 15 idag.

Magnus följde med Alice på simskolan igår. Tur att hon har koll på allt, hon berättade för pappa hur det skulle gå till. Det är ju alltid jag som gör allt med tjejerna, känner mig som en ensamstående mamma ibland.
Idag hade tjejerna dans. Nästa gång är det sista gången och sedan är det dags på dansuppvisningen! Ska bli så kul, jag har ingen aning om vad de ska göra. Köpte biljetter till det idag i alla fall.

Idag har jag haft massor att göra på jobbet igen. Det är ju dags för månadsavstämningen i bokföringen och inte nog med det. Vi har nämligen bokslut också. Men jag fick i alla fall 10 minuter över, då passade jag på att springa till skomakaren och hämta ut mina favvoskor. Det är ett par kängor/stövletter som jag fick av min syster när hon jobbade på Whyred. Hade fortfarande inte sulat om dem. Skulle egentligen göra det direkt och nu har jag gått i dem i 2 år. Men nu är de som nya igen!

Det jag verkligen ville göra idag var att gå in till Kupan (Röda Korset) somm ligger vägg i vägg med Trafikskolan. Varje tisdag är det typ kö utanför butiken strax före kl 12. Det är då de öppnar... vad är det de ska titta efter och köpa??!
Men jag hann verkligen inte, men ska göra ett nytt försök. De kanske har öppet flera dagar den här veckan. Jag var lite sugen på och kolla om de hade lite snygga eller roliga krukor. Vill plantera blommor och ha ute på altanen...

Trevlig kväll!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar