söndag 18 april 2010

Idag har Magnus och morfar haft bilvård och hämtat den nya moppen. (En av två.) De har varit lite sol så vi har kunnat sitta ute en stund. Alice har lekt med Marcus typ hela dagen. Fy vad de stökar till på sitt rum. Så här såg det ut idag. Jag tror ja får spader och kan inte låta bli att städa. Jag vet att de borde göra det själva, men de gör det ju inte.







Jag har färgat mormors hår. Hon började få lite snygga gråa slingor så hjälpte henne att ta bort dessa. Det blev jättefint och hon blev jättenöjd.

Vi grillade till middag. Det blev kotletter. Så gott med grillat!
Mormor och morfar stannar en natt till och tar hand om tjejerna imorgon. Morfar ska göra sina berömda pannkakor.

Själv har jag hur mycket jobb som helst som väntar. Men jag har en kort vecka igen. Vi åker till Sälen på tordag. Skönt med korta veckor. Ska bli jättemysigt!
Hoppas flygen kommer igång snart. Marie ska ju komma till Stockholm om 3 veckor. Vi ska ju till Helsingfors och fira pappa (morfar) som fyller 65år.

Ha en trevlig vecka!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar