torsdag 29 april 2010

Tankar en torsdag...

Redan torsdag igen, veckorna går så fort. Ska bli skönt med lite helg efter en tuff vecka. Det har varit lite grått och trist den här veckan men nu skiner solen och man blir genast på bättre humör.

Idag skulle Ella ha gympa på dagis och därför tog hon på sig sin lilla rosa gympadräkt. Så söt! Alice hade grupp med de stora barnen. Så stora mina tjejer nu. Känns lite "tråkigt" ibland. Så mysigt med små små bebisar. Har haft en längtan efter en till liten fast ändå inte. För egentligen skulle jag inte orka med det eller ha tid. Bättre och njuta av mina prinsessor. Tror jag kommit över det värsta nu. Tror att jag kännt så för att jag snart är för gammal. Det är nu eller aldrig. Men eftersom min man absolut inte vill så går det ju inte. Men jag är nöjd ändå!
När jag tänker efter så tyckte jag inte om att vara "fast" vilken man faktiskt är när man har små barn. Nu kan de ju göra saker själva och jag får vara Jag inte bara mamma. Frihet! Det uppskattar jag och kärlek från och till mina barn!

Imorgon är det Valborg! Trevlig Helg!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar