torsdag 17 juni 2010

Äntligen torsdag!

Äntligen torsdag! Fast veckoran går rätt fort nu. Trist bara att det alltid är dåligt väder på helgerna och bra i veckorna när man jobbar. Men man kan inte få allt här i livet.

Jag och tjejerna har en envis hosta som inte vill ge sig. Ella börjar bli snorig också och jag känner av halsont. Bara och kurera sig i helgen...
Men ögon känns mycket bättre, även Linas för hon och jag fick ögoninflammation på samma dag.

Igår hade vi lite myskväll jag och tjejerna. Efter dagis åkte vi förbi jobbet en snabbis och sedan tog vi en sväng på stan. Alice köpte en solhatt och Ella nya gympisar. Sedan åkte vi till McD och åt middag. Lina var med också.
Sedan hem och tvätta och vattna blommor i trädgården. Tillslut tog jag en tidning och la mig i hammocken.
Magnus var på styrelsemöte med STR. Och det är inte ett dugg synd om honom för de åkte båt till Främby Udde och käkade middag och hade verkligen tur med vädret. Fast det var han värd min lilla älskling!

Nu är det dax att jobba på lite så man kan slappa i helgen! Ha en bra dag!
Just det min kära syster Marie kommer till Stockholm idag. Ha det så bra där! Vi hinner ju inte ses eftersom hon åker hem imorgon redan...


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar