söndag 20 juni 2010

host host..

ja även den här natten har jag och tjejerna hostat ikapp. Ska det aldrig ta slut?
Konstigt att inte Magnus blir sjuk, fast bra såklart. Sov till kl 10 idag. Var i ju för sig vaken en sväng inatt. Hade så ont i halsen. Och så fick jag sms av Lina (vilket är jättebra att de hör av sig när de är ute mitt i natten. Alice var uppe och kissa kl 06.00 och hon väcker alltid mig när hon ska kissa på natten/morgonen. Så det var skönt med sovmorgon.

Magnus har fixat i lekstugan i helgen. Han har isolerat och nu är det bara väggar som ska dit och fixa insidan ev taket. Ska flyttat ut en hel del av tjejernas rum dit. De har alldeles för mycket saker på sitt rum. Det kommer bli så mysigt!

Själv har jag inte gjort mycket idag. Är i ju för sig inte iform för det heller. Har varit på jobbet en sväng.
Sedan gjorde jag min man lycklig och var och köpte 3 nya skjortor och 3 nya tröjor, till honom alltså! Det har ju alltid varit Marie som har fixat kläder till honom, men vi ses ju inte lika ofta nu.

Passade på och köpa ett par skor till mig själv också. Så man kan vara lite snygg på jobbet och till vardags.



Tjejerna ville baka bullar så vi gjorde väl det då.



Ella ville ha choklad i sina. Måste bara smaka lite..





Så här blev tjejernas.



Så här blev mina.



Nu hoppas jag på en vecka utan hosta och mera SOL!! så kallt ute..

KRAM!

2 kommentarer:

  1. hej igen! jag blir alltid så grymt sugen på bullar när du och dina tjejjer bakar. verkar bli så gott! jag bakar inget men det kanske kommer...men jag älskar kanelbullar:) fast jag skyller på han i magen, hahahaha.

    ses vi snart i sthlm? kram anna

    SvaraRadera
  2. ja har inte bokat än, men jag hör av mig så fort jag gjort det...

    jag åt också kanebullar när jag var gravid med Alice.

    KRAM!

    SvaraRadera