söndag 20 juni 2010

Lördag 19 juni

Måste säga att jag inte alls brytt mig om Bröllopet. Det har ju tjatas i varenda TV kanal i veckor nu. Men nu när det gällde så kunde jag inte alls låta bli att titta. Önskade faktiskt att jag var i Stockholm och kunde få se det live..
Riktigt fint bröllop! Hoppas de blir lyckliga tillsammans!

Solen tittade fram en stund på eftermiddagen och då passade jag på att slappa lite i solstolen Har inte varit på humör den här helgen. Har hostat och hostat och hostat. Det har Alice och Ella med. Och så har jag haft ont i halsen 2 veckor nu. Kankse läge och kolla upp det?!

Jag och Alice spelade kubb. Hon har blivit riktigt bra.



Lördag kväll blev det lite grill. Sedan kollade vi fotboll och fick se Danmark vinna.
Sedan tog jag en Ibumetin och gick och la mig...

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar