tisdag 8 juni 2010

Host host..

Har fått en jobbig hosta och haft lite ont i halsen ett par dagar nu. Tjejerna hostar lite de med men för övrigt är vi pigga. Veckorna går så fort nu, tänk det är skolavslutning på fredag. Jag ska jobba juni ut och sedan ska jag vara ledig i 5 veckor. Eller ledig och ledig, jag kommer nog inte kunna slita mig. Det är mycket nu och nu måste jag även jobba och tänka att jag ska vara ledig i 5 veckor. Men det ska bli mysigt att vara med tjejerna. Magnus ska tyvärr jobba, men vi får hitta på något på helgerna.

Vi har en praktikant nu på jobbet och det känns jättebra. Om allt går som det ska och vi får mycket att göra till hösten så har vi ju personal.

Idag har Alice varit i skolan. De skulle lämna ett brev de skrivit om sig själva. Fröknarna hade "intervjuat" barnen och skrivit ihop brevet. Det var så gulligt skrivet så jag ville ha en kopia på det.

de skrev bla:
-"Vad tycker du är viktigt att berätta om dig själv för fröknarna i skolan?"
-"Jag är bra på att bygga saker. En hage i kaplastavar till djuren. Bra på att leka med dockorna, mina hästar och mina Barbiesar. Bra på att spela spel.

Ja det är ju bra att fröknarna får reda på det :)
Det var lite andra frågor också.

Dax för beautysleep! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar