tisdag 22 juni 2010

Vi är inte så sjuka..

Har varit hemma idag med tjejerna. Det var ju inte helt fel när det var toppenväder. Fast inte så kul med tjejer som har feber, själv hade jag ont i halsen och så har vi hostat ikapp. Men idag har vi i alla fall varit på vårdcentralen och tagit prover. Och alla prover visade bra resultat så det är "bara" en virus och förmodligen bara en lååång seg förkylning. Skönt att det inte var värre i alla fall. Läkaren skrev ut lite hostmediciner så det är bara och hålla tummarna. 450kr fattigare blev jag i alla fall.

När jag kom hem vid 17-tiden så möttes jag av ett hem som man märkte att det hade varit full aktivitet. Sommarlov och 5 ungar hemma. Men vad gör väl det, snabb som man är städade jag undan allt, körde 2 maskiner tvätt och dammsög lite. Magnus jobbade till 20.15 (men han var hemma och åt middag med oss innan).

Nu har det mulnat på ute, men jag har vattnat mina blommor/odlingar. Man måste visst det om det ska bli något. Sedan en kopp te med min man som nu tyärr har fått ont i halsen.

Har köpt Champagne också! Så nu hoppas jag att vi är friska till helgen och att det blir SOL!

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Ja nu får ni se till att krya på er så vi kan dricka champange i mängder:-) Jag har tre flaskor på lut också. Ses i morgon el på fredag.

    SvaraRadera
  2. Klart vi ska!
    Hoppas verkligen att det blir sol!!

    SvaraRadera