fredag 11 juni 2010

Kalashelg!

Idag är det Studenten i Falun. Bäst och hålla sig hemma. Tyvärr är det inget vidare väder heller, regn och typ 11 grader.

Det är många i vårat område som tar studenten, minst 5 stycken. Men vi kilar nog över till grannen mitt emot. De har rest ett rejält partytält och det skulle visst bli klassfest där sen.... jaja tur det bara är en gång:)

Alice och Ella är riktigt hostiga. Imorgon ska vi på kalas igen. Då är det farfar som fyller år. Och så har Ella avslutning på ridningen.

Trevlig Helg!♥

KRAM!

1 kommentar:

  1. hej igen! jag är i sthlm vecka 27 så det vore ju sååå kul att ses! bara inte på fredagen den 9 juli, då kan jag inte. att jag skickar som "anonym" när jag skriver beror på att jag inte får iväg kommentarerna annars, vet ej varför. ifall du undrar...ja, idag är nog sista dagen med studentfalk i sthlm. kallt o regnigt här med...

    kramelikram, så hörs vi snart!

    SvaraRadera