tisdag 1 juni 2010

inte bli sjuk nu...

Idag var det VARMT ute. Satt och väntade på en bil vid Vägverket eller Trafikverket som de heter nu och har nog brännt mig lite i ansiktet. Satt ju bara där i typ 15 minuter. Min stackars vita bleka kropp är inte van vid solen. Men jag hoppas på sol till helgen. Och jag hoppas vi kan ut och åka med båten. Men först måste den i förstås. Min plan är att Magnus ska fixa det på fredag.

Ella följde med Marcus hem så det vara bara ett barn att hämta på dagis. Så jag och Alice åkte hem och bakade äppelpaj som vi åt efter maten. Idag blev det grillad kassler med ris och en härlig grönsallad.

Har kännt att jag börjar få ont i halsen nu på kvällen så jag bäddade ner mig tidigt och målade naglara. (inte världens bästa ställe att måla naglarna)

Det blev fransk manikyr, lite somrigt tycker jag. Borde kanske ha klippt naglarna lite men de går väl av snart när man ska kasta ankare mm i båten.



Har druckit en kopp te och tog en panodil och nu lite skönhetssömn så kanske man är pigg imorgon igen..

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar