måndag 21 juni 2010

Sjukstuga!

Ringde Vårdcentralen imorse kl 07.00 och fick en tid när de skulle ringa upp. Men det fanns inga lediga tider idag så vi ska dit imorgon kl 13.00.

Alice har hostat hela natten och själv har jag ont i halsen och har hostat. Ella hostar och snorar och nu har nog båda tjejerna feber. Så det blir väl en härlig hostig natt till.

Idag var jag till jobbet en snabbis. Fick panik när jag fick höra att Lasse skulle gå hem för att han hade sjuka barn. Men allt ordnade sig som vanligt. Och jag har haft haft telefonen överkopplad och gjort lite bokningar hemifrån.

Annars har jag mest legat på soffan och slappat och lagat mat förstås. Det är verkligen tråkigt... 3 gånger per dag. Vi är ju stora familjen den här veckan. Tjejerna har pysslat som vanligt.

Köpte lite nya nagellack förra veckan.
Summer Nails....



Målade mina rosa, det funkar alltid. Är lite feg för blått, grönt mm. Men sommaren är inte slut än... den har ju knappt börjat förresten. Och imorgon vänder det och vi går mot mörkare tider.

KRAM!

1 kommentar:

  1. Åh krya på er! Vet ju allt om att ha sjukstuga men nu hoppas jag att tjejerna får vara friska! Har haft 35! vabbdagar sen årsskiftet... helt sjukt... i dubbel bemärkelse! :) Trevlig midsommar!! Kram Anna Nyberg

    SvaraRadera