onsdag 9 juni 2010

Godnatt!

oj vad sent det blev.... har kollat på Morden i Midsomer. Mumsade Brieost och chips också. Ska sova nu för jag är så trött.

Men idag har jag i alla fall äntligen varit och köpt lite blommor och planterat. Visar lite bilder senare. Har pysslat lite i trädgården. Vill ju så gärna ha det fint men tycker inte alls om att hålla på. Måste ta och snygga till altanen på baksidan också.

Ella kunde faktiskt cykla lite själv idag så nu är det nära. Måste peppa henne att hon ska cykla mer. Vi är rätt dåliga på det. Skulle ju vara kul och göra en liten cykelutflykt med tjejerna.

Alice var riktigt mammig idag när jag lämnade henne på dagis. Hon brukar aldrig gråta när jag lämnar henne. Hon brukar knappt säga hejdå. Men jag förstår om hon inte tycker det är så kul där längre. Hon börjar bli stor och säkert spänd inför skolstarten. Hon har lyckats kissa på sig 2 morgnar på raken också. japp imorse kl 06.30....igår drömde hon att hon satt på toa sa hon. Stackarn det är väl mycket som snurrar i huvudet nu.

Nä nu lite beautysleep! Imorgon ska jag jobba och sedan hem och storstäda och tvätta..

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar