tisdag 7 september 2010

Alice börjar på gympa!

Idag var första hela dagen för Chivas på jobbet. Han skakade som vanligt och pep i bilen. Magnus lämnade Alice i skolan och jag lämnade Ella. Lite körigt nu när lilla vovven ska med också.

Han trivs verkligen på jobbet, men det är klart han blir ju rätt ompysslad också. Har gått ett par svängar med honom, vill ju inte att han ska kissa inne. Men han är mest intresserad av att hälsa på alla vi möter. Är man singel ska man helt klart skaffa hund, herregud vad man träffar folk. Alla vill hälsa och prata...haha...

Efter jobbet var det bråttom som vanligt. Jag var sen också. Först skolan, sedan dagis, hem och laga mat och sedan iväg med Alice på gympa. Hon ville inte gå men jag sa att hon får prova en gång. Vill hon inte gå mer så behöver hon inte. Jag tyckte att det var helt ok gympa. Lite jobbiga ungar och jobbigt att alla föräldrar var där. Själv drog jag och handlade. Alice sa att det var ok och efter gympa sa hon. Mamma det här var kul, jag vill fortsätta! Hon hade lite tur också eftersom en av ledarna var vår granne. En 14år tjej som Alice och Ella tycker jättemycket om och har "lekt" med när de var mindre.

Nu blir det soffan hela kvällen för min del. Helt slut. Gillar inte att det börjar bli kallt ute heller...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar