söndag 26 september 2010

Min Helg!

... ja min helg kunde ju ha varit bättre. Misstänker magsår, ajajaj.... Jag som verkligen skulle ha en lugn och mysig helg med familjen. Ja det hade jag ju men det har inte varit kul. Hoppas verkligen att det känns bättre imorgon så jag kan gå till jobbet. Det måste jag i vilket fall som helst. Men jag har hunnit med lite roliga saker i alla fall och så har jag rensat min garderob! Typ en hel sopsäck med skräp!

Magnus har fixar granris till lådorna och det blev så fint...







Chivas plutten älskar att vara ute...



LÖRDAG:

Shopping med Matilda i Kupolen. Det var galet mycket folk eftersom de firade 20 år. Så det var en hel del bra erbjudanden och uppträdanden. Skönt att få lite egentid utan småtjejerna och bara tänka på sig själv och äta lunch i lugn och ro.
Hittade massa bra saker som en kofta, tröja, kjol, smink, smycken, stövlar mm.





På kvällen skulle Matilda ha skjuts till en kompis/vänner till familjen. De har också en Shih tzu, ja det var de som fick oss att köpa en. Deras Benji är nu 9 månader och vi tyckte att det var på tiden att de skulle få träffas. Benji var cool lugn och Chivas skällde och skällde och ville leka.







Benji hade blivit så STOR. Trodde Chivas skulle bli typ dubbelt så stor som han är nu, men han kommer blir typ 4 gånger så stor.

FREDAG:

Eftersom jag var tvungen att köra ner en bil till jobbet så passade jag och tjejerna på att shoppa lite. De behöver en hel del nya kläder ny till hösten/vintern. Alice fick nya vind jacka + byxa, vi köpte gummistövlar, fleecekläder, mössor, strumpbyxor mm mm. Tjejern köpte nya höststövlar också.

Ella köpte de här...



Alice de här...



PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar