lördag 11 september 2010

Plocka svamp!

Direkt efter frukost tog jag och Matilda en sväng i skogen och hittade en hel del trattkantareller. Härligt att bara strosa runt och få vara själv en stund. När vi kom hem fixade jag lunch och sedan var det lite grejer som vanligt som skulle fixas. Sedan var det dags för stallet. Ella fick rida på Matilda idag och storasyster Matilda var med och ledde hästen. Matilda är ju inte den mest pigga hästen så våran Matilda fick kämpa och springa för att få igång henne. Själv satt jag bara och latade mig. Efter det åkte vi och köpte godis, glass, maränger, chokladsås, grädde och strössel. Lördagsmys!!♥ När vi kom hem så höll Magnus på att laga köttgryta. Mmmmm vad god den var. Nu blir det soffan för min del. Ella har somnat och Alice med snart. Det har börjat vakna tidigare nu och går och lägger sig tidigare sedan Alice börjat skolan. Slut med sovmorgon nu.
Imorgon måste jag rensa svamp... hua...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar