onsdag 22 september 2010

Vardagslyx!

ojojoj... igår skulle Chivas börja sin lilla kur för avmaskning. Det var dax för det och nästa vecka ska han vaccineras. Han fick i sig den lilla tabletten som han skulle. Men han var lite orolig och gnydde lite under kvällen. Men vi tänkte inte något mer på det utan gick och la oss. Han ville ligga i fotändan och gick runt där och vips hade han kräkts 3 små högar. Jaja... bara ta rätt på det. Som tur var så gjorde han det på överkastet och eftersom både jag och Magnus är rätt less på det så bestämde vi att vi köper nytt. Alltså problemet var löst. Efter det sov Chivas som en stock i vår säng hela natten.

Idag har inte tjejerna några aktiviteter så då åkte jag hem och grillade kyckling. Undertiden passade jag på att storstäda och plocka undan. Skönt att ha få det gjort. Jag har ju tvättat varenda morgon också eftersom jag börjat 10.30 hela veckan. Man hinner med en hel del så. Lyx!! Känns som det är torsdag idag...



Men sedan blev det mera lyx i TV soffan. Lite idol och kräftor.



Chivas låg på skinnet framför brasan...



PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar