fredag 17 september 2010

Trevlig helg!

Sådär då var storstädningen klar. Brukar försöka göra det på torsdagar men jag storhandlade då istället. Man blir ju lite låst med en hundvalp, men det är ju supermysigt också.

Igår hade Ella gympa och jag hjälpte till lite. Det var ju inte ansträngande direkt. Men alla föräldrar ska hjälpa till en gång och då tog jag det direkt.
Lina var hemma och lagade mat. Sedan skjutsade hon Gustav till deras mamma och sedan fick jag med mig henne och storhandla. Skönt att få lite hjälp!

Nu är Magnus på väg till Sörsjön med grabbarna och kommer hem på söndag. Själv ska jag på tjejmiddag ikväll. Mormor och morfar är påväg hit nu och ska ta hand om tjejerna och Chivas. Lina blir min chaufför.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan laga Lasagne till lunch!

Trevlig helg!

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar