fredag 3 september 2010

Slappardag!

Skönt med en vovve som vill gå och lägga sig igen efter morgonkissningen. Ella kom till våran säng inatt med, så det blev lite trångt. Men det var två som verkligen mös och sov länge. Kl 09.00 väckte jag de för jag tyckte det var dags för frukost.



Chivas sover nästan jämt med rumpan upp och huvudet ner.



Idag jobbade Magnus fram till lunch, ja eller han skulle det. Men eftersom Maria var sjuk så tog han hennes elever och kom inte hem förrän kl 16.00. Själv har jag inte gjort mycket. Tränade Chivas att gå med koppel, dammsög i ju för sig hela huset. Hade tänkt tvätta men tvättmedlet tog slut och jag kunde inte åka och köpa nytt. Man är ju lite fast med en hundvalp, hade det varit en bebis hade jag ju lätt kunnat ta den md mig.
När Magnus kom hem åkte jag till ICA för att storhandla, kanske inte den bästa tiden en fredag. Dessutom hade jag 3 ungar med mig. Helen tyckte nog att jag var lite knäpp som ville ta med mig alla ungar, men det gick bra. Jag var ju inte direkt slut efter dagens hårda arbete. Fast lite busiga är de ju allt....

Det blev sen middag och efter det nagelvård. Röda naglar inför hösten. Kanske dags att ta fram stövlarna snart?!

PUSS & KRAM!

2 kommentarer:

  1. hej där vännen! jag är sååå shoppingsugen nu på hösten, alla fina stövlar och fina koftor. men det är inte nån idé just nu, jag får vänta lite och hoppas det finns några gobitar kvar till mig. just nu har jag en outfit som får tjänstgöra en månad till. ballerina och mammaklänning ihop med tights. skönt och bekvämt. magen e stor nu, igår var det en månad kvar.... hahaha, man ser ju inte vad som e upp o ner på chivas, men han ser ut att stortrivas. mer bilder!:)

    kram! anna

    SvaraRadera
  2. kan tänka mig att du är stor...haha.. för du var rätt stor när jag såg dig i augusti. Men du är såååå fin! kommer ev till stockhokm helgen v 40, kanske han har kommit då?

    nej man ser inte alltid vad som är upp och ner på vår lilla knasboll. Vi har haft honom i en vecka nu och jag tror faktiskt att han trivs riktigt bra!

    KRAM! Monica

    SvaraRadera