söndag 5 september 2010

Besök från Stockholm och London!

Alice väckte oss i natt och var hostig så hon fick ligga på min sida och jag kröp ner hos Ella. Chivas släppte Magnus ut kl 07.00 och sedan somnade alla om. Jag gick upp vid 08.30 eftersom vi skulle få långväga besök idag. Marie har ju varit i Stockholm ett par dagar med jobbet och ska flyga hem nu ikväll. Men först tog hon en sväng till oss! Mormor och morfar hängde med såklart. De kom vi 11-tiden och då åt vi lite frallor och kaffe och muffins.

Chivas har badat tassarna i badbalja idag.



Sedan har vi bara umgåtts och busat med Chivas. Tog en promenad i koppel. Det går bättre och bättre. Igår gick vi ett varv runt kvarteret och då var han bra törstig när vi kom hem.



Vi lagade en lunchbuffé som vi åt vid 15-tiden. Det var sill, gravad lax, rostbiff, kalkon, ostar, sallad, potatissallad och så grillad kyckling mm mm. Mums!





Stackars Alice har 39 graders feber och hon vägrar ta alvedon. Så hon har varit riktigt hängig och ynklig idag.

Vi bakade en Pinocchiotårta också som vi åt innan de åkte kl 17.00. Jättemysigt att ha er här.



Tack för den fina blomman!



och tack Marie för att du fixar så snygga kläder till min man. och tack min kära fina man och grattis på vår förlovningsdag! 8 år idag min älskling!

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar