torsdag 2 september 2010

Tandfen kom inatt. Hon hade lämnat en tjuga precis som Alice ville ha :).
Idag är skulle Alice ha med sig matsäck för de skulle ut i skogen och plocka blåbär och lingon med 1B och 2B. Alice går ju i FB. Hon ville ha med sig pannkaka och risifrutti och oboy och saft så det var bara att fixa det på morgonen. Så söt när hon åkte till skolan.

Chivas sov som vanligt hela natten. Han har börjat ligga lite mer i fotändan nu. Men kl 05.30 låg han slickade på min axel. Ja han höll på ett bra tag...haha knasbollen.
Han kissade, åt mat och gjorde nummer två, busade och sedan en tupplur. Efter det var det bus igen och hux flux går han mot ytterdörren. Jag var precis på väg för att öppna när jag ser att det var försent. Kiss på hallmattan. jaja, det var ju första gången. Fram med våtdammsugaren. Jag var hemma till 09.30 eftersom Magnus skulle till Byggmax på morgonen. Skönt att bara ta det lite lugnt hemma.

När jag kom till jobbet så funkade toaletterna som de skulle! Men jag har ju mått lite dåligt över att jag ringde och klagade igår. Kände mig som en riktig Bitch. Men idag kom tjejen från Gruvstaden som var här igår in på Trafikskolan. Först tänkte jag hjälp. Men hon ville bara tacka mig. Känns toppen. Och snart börjar min helg! Marie är i Stockholm, hon kom igår och är här på jobbresa. Vi får väl se om vi hinner ses.

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar