onsdag 15 september 2010

Mera svamp!

Idag plockade jag lite mer svamp. Kunde inte låta bli. Alice och Ella var med också. Vi var ute en timme och fick hur mycket som helst. Jag sparade lite, resten gav jag bort till Annika. Jag behöver inget mer. Och så tycker jag att det är kul att plocka men inte rensa. Tjejerna var också duktiga på att hitta, så nu kommer du få svamp mormor.
Ja jag hade ju såklart ingen kamera med...

Har haft en MYCKET stressig vecka. Simskola i måndags, gympa med Alice på tisdagen. Och så tar Chivas tid och det ska lagas mat och tvättas kläder. Är helt slut!! Men snart är det helg och då kommer mormor och morfar hit och tar hand om barnen hoppas jag! Själv ska jag i alla fall på tjejmiddag på fredag. Der ska bli jättetrevligt! Magnus drar till Särna på MC resa med grabbarna.

Det är inte bara Chivas som vill ligga i buren....



..haha...lilla knasbollen..



PUSS & KRAM!

4 kommentarer:

  1. hej på dig, vännen! tisdagen den 28 september kommer viktor till oss genom planerat snitt. det känns så himla overkligt men underbart och fantastiskt. jag längtar varje minut nu. detta kommer att ske på Sös, det känns tryggt eftersom det är där vi varit förut. vad söt Ella är i Chivas bur:)

    ha det gott så hörs vi snart!

    kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kan inte du skicka lite svamp till Irland??? kram Katri

    SvaraRadera
  3. Anna: åååååh vad mysigt!! jag kanske kommer till sthlm helgen efter. Kanske man kan få mysa lite med underverket?! KRAM!

    Katri: Heeej! Saknar dig!! Ja du får skylla dig själv...haha. Du kommer väl ihåg hur mycket vi plockade förra året! Någon resa planerad till Sthlm?
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Halloj igen!

    Självklart får du komma och mysa om du kommer till Stockholm då, hör bara av dig!
    Kraaaaam!
    Anna

    SvaraRadera