torsdag 9 september 2010

Ella börjar på gympa!

Tidig morgon för hela gänget, jag skulle lämna en bil på service kl 08.15. Men först lämna tjejerna. Fast jag var rätt utvilad eftersom jag sov i Ellas säng. Hon kom till våran och då smet jag till hennes och sov som en stock.
Chivas hade inte så jättekul när vi var hos Toyota, han ville ju helst inte ha kopplet på sig utan han ville springa runt därinne. Och det fick han ju såklart inte. Det har gått bra på jobbet med honom. Han busar med alla och har varit helt slut nu ikväll.

Vi hann bara hem så var det dags att åka till Ellas gympa som började idag. Det verkar vara en jättebra grupp och hon ville gärna fortsätta. Lite dum till för mig bara, men d et får gå. Tur för mig idag att Matilda hängde med hem efter jobbet. Hon passade Alice och Chivas och stekte pannkakor som var klara när vi kom hem. TACK!

Vid 20-tiden fick jag ett ryck och åkte till ICA och storhandlade. Det är ju inte lika lätt nu när vi har Chivas. På ett sätt är det ju rätt skönt att slippa handla varje dag och stressa med hämtning och aktiviteter. Nu har vi massor med mat hemma.
Trevlig helg!

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar