tisdag 16 mars 2010

Dagens fynd!

Blev på uruselt humör när jag hämtade tjejerna på dagis. De sprang och slängde sig på golvet så de åkte på knäna. Och japp det var ett litet hål i Alice byxor. Nu förstår jag varför det var hål i byxorna igår. Så himla onödigt tycker jag!! Jag som skulle berätta den glada nyheten att jag bokat klipptid till dem på fredag. De har ju typ aldrig varit hos frisören, det är ju jag som har klippt dem. Hade tänkt att vi skulle ha en mysig dag på stan.

Efter dagis var det dans för tjejerna. Jag frågade dem och jag skulle stanna och kolla eller dra? Dra sa Ella så då gjorde jag väl det då. Men vad skulle jag hitta på? Jag tog bilen ner på stan och gick till HM och hittade en kavaj och en skinnjacka. Det var fejkskinn men riktigt snygg ändå. De har ju 100kr rabatt på alla jackor och kavajer nu. Så det belv riktigt billigt. Kunde helt enkelt inte låta bli.
När jag kom hem hade vi fått elräkningen....tur att shoppade innan...haha...

Det var en söt lite puffärm på kavajen och jackan.



När jag kom hem hade jag fått nya Elle mat och vin.



Så nu blir det lite läsning och förhoppningsvis lite inspiration. Jag har målat naglarna också och lyckades även måla tjejernas. De är inte alls lika intresserade som mamma.



KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar