måndag 8 mars 2010

LÖRDAG 6 MARS 2010

På lördagen åkte jag, Marie och Magnus in till stan. Jag var lite shoppingsugen. Eftersom jag fyller år snart och ville ha ett par nya solglasögon så tänkte jag köpa det. Men jag lyckades komma hem med 2 par! Var även lite sugen på ett par nya stövlar. Hittade ett par bruna faktiskt som kommer att bli perfekta bara det blir lite vår. Tack älsklingen för stövlarna!



Köpte även ett par skipants (har man ju inte haft på 100år) och strumpbyxor. Så jag hade en riktigt lyckad shoppingdag. Shoppingen avslutades med lunch på Sturehof. Jag åt en väldigt god räksallad och till det ett glas bubbel!


Sedan åkte vi hem till mamma och pappa för att fira min födelsedag. Mamma hade gjort en tårta.



Och så fick jag presenter.



Pappa och mamma hade köpt en kameraväska till min nya kamera och det behöver jag verkligen. "Kanon" som Magnus sa om min nya Canonväska.



Av Marie fick jag en handväska i svart skinn. Från COS såklart!





Sedan blev det lite bubbel.





Efter det blev det 3-rätters middag. Vi började med Toast Skagen, sedan blev det kyckling och till efterrätt glass med varm hallonsås.



Vi åt och åt och kollade på melodifestivalen. Jag har haft en superhärlig dag!
Ella var lite hängig och gick la tidigare än Alice. Alice ville spela Yatzy med mig och Marie. Jag förlorade som vanligt...



Nästa gång vi ses hela gänget igen blir om 2 månader och då är det morfars tur att fylla år.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar