tisdag 23 mars 2010

Mormor åker till Japan!

Idag åker min lilla mamma till Japan! Hon ska vara borta i 3 veckor. Hoppas du får en riktigt härlig semester och bättre väder än här.
Alice och Ella är lite oroade över hur det ska gå för morfar. Frågor som "ska morfar fira påsk ensam nu?", "ska morfar äta frukost ensam nu?" Söta de är.... Jag sa att jag tror fakttiskt att han klara sig själv. Jag frågade om de inte trodde att morfar kan laga mat. Och då kom Alice på att morfar kan laga korv. Så han överlever nog.

Matilda som har varit i Thailand i 2 veckor kom hem i morse! Jag antar att hon är så där läskigt brun och fräsch. Marie är i Shanghai och här sitter jag och jobbar. Ute snöar det och plogbilen jobbar för fullt utanför fönstret. Nä nu ska jag gå och köpa mig lite lunch...

Ha en bra dag!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar