torsdag 11 mars 2010

Jobbat undan en massa saker jag samlat på hög på jobbet. Saker som jag bara inte orkar ta tag i. Jag fortsätter imorgom, japp jag ska jobba fast det är fredag. Övriga gänget ska på möte/kurs i Borlänge. Tjejerna får vara på dagis ett par timmar. Kan tyvärr inte ta med dem till jobbet. Då får jag inget gjort, de är så busiga...

Idag följde Alice och Ella med Marcus hem efter dagis. Riktigt skönt att bara ta det lugnt efter jobbet. Åkte och handlade lite mat och passade på att åka till Bad & Värme. Köpte en sån här grej med korgar som man kan ha i duschen...ja som man kan ha tvålar i mm. Hoppas ni förstår vad jag menar. Köpte även en hållare att ha toarullar på, extrarullar alltså. Vad bra jag är på att förklara! Kändes lyxigt att kunna göra ett ärende utan barn. Sedan åkte jag hem och lagade mat till mig och Magnus, tjejerna åt borta. Skönt och passa på att vila lite, i helgen blir jag nämligen själv med tjejerna när Magnus ska iväg och roa sig. Fast det är han värd.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar