lördag 13 mars 2010

Lugn och skön dag!

Imorse hade Magnus väckning på 07.00 eftersom han skulle åka till Branäs och åka skidor med de andra i STR:s styrelse. Efter det skulle de åka ett par mil till någon stuga som de ska bo i inatt. Härligt för honom att komma iväg på en grabbresa och åka skidor med de som kan åka.

Jag, Alice och Ella var ute en stund på förmiddagen. Riktigt varmt i solen men det blåste lite. Jag är i alla fall glad att jag valde att lata mig först och städa sen. För efter lunch var det inte alls lika skönt ute.

Alice och Ella har varit på pulkakalas mellan 14-16. Det är ju då jag borde ha latat mig men jag passade på att handla och städa. De var ett par föräldrar som var med på kalaset, men jag kände att jag inte hade tid. Sedan hämtade jag tjejerna och Lina som hade jobbat. Hon tog med sig Ella på Handboll och Alice gick till Marcus så nu är jag ensam hemma igen. Lina ska köpa med sig pizza på vägen hem. Skönt nu när hon har körkort. Inte ens middag behöver jag laga.

Ska nog göra en brasa och lägga mig på soffan, men först hänga tvätt kom jag på.
Ikväll blir det Melodifestivalen...

Trevlig kväll! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar