måndag 8 mars 2010

Min födelsedag!

jaha, VAB på sin födelsedag. I ju för sig trevligt att vara hemma med tjejerna.
Idag har det varit strålande sol och riktigt härligt vårväder. Borde ha varit ute men vi har hållt oss inne.

När Ella vaknade imorse sa hon: "mamma fyller du år idag?" Ja sa jag och då sprang hon och hämtade ett paket och ett kort.



Hon hade tagit en bit toarulle och tejpat med olika fina tejp bitar. I paketet hade hon lagt 7kr. Hmmmm hon tycker kanske att jag är fattig...? Eller så ville hon bara vara snäll.



Av Alice fick jag en jättefin teckning.



Jag och tjejerna bakade en tårta.



Och så kom farfar förbi och grattade och fikade lite. Han hade med sig bubbel, han vet vad jag vill ha...



KRAM!

1 kommentar:

  1. Heeeeej å grattis en dag för sent!!!! Hoppas du hade en mysig dag, ser ut så i alla fall!! Kraaaaam Anna N

    SvaraRadera