torsdag 4 mars 2010

Hade lite ont i halsen när jag vaknade imorse. Börjar känna mig lite sjuk. Men det är bara att bita ihop som mim man brukar säga. Det är ju torsdag i alla fall!

Fick besök av Skatteverket idag på jobbet. De smög in där helt oanmälda och skulle kolla om vi följde den nya kassalagen. Vi har ju beställt grejer, men vad sjutton hade jag lagt orderbekräftelsen. Jag hittade den i alla fall till slut. Tycker i ju för sig att det är bra att de åker runt och kollar så det lönar sig att vara hederlig.

Ella har bestämt att hon ska ha en kanin. Först skulle hon ha den när hon fyller 6 år, men nu vill hon nog inte vänta så länge. Alice fyller ju 6 år i maj och förväntar sig nog det då. Tycker de är lite för små för att ta hand om djur och själv är jag inte så inresserad. Men Lina säger att hon gärna hjälper till. Ja vi får väl se...

Idag har Lina gjort sitt teoriprov och det gick ju bra. Imorgon är det dags för körprov. Jag håller tummarna.

Blev sugen på räkor helt plötsligt när klockan var typ 20.00 så Lina fick övningsköra till affären. Sedan åkte vi hem och mumsade räkor och ostar.



Imorgon är det fredag=ledig dag. Ska städa och packa, sedan bär det av till Stockholm.

Trevlig helg! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar