torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen!

Idag är det våffeldagen så då åt vi självklart våfflor! Men eftersom jag inte tycker att det är riktig mat så gjorde jag även pastasallad. Det blev även lite räkor, brieost, passionsfrukt och avokado. Härligt med lite buffé, tror alla hittade något de tyckte om. Idag kom ju Lina, Matilda och Gustav till oss. Matilda har ju varit i Thailand så hon är ju så där härligt brun och fräsch som man önskar att man vore.





Nu ikväll så spelade jag och Ella bla Memory. Helt otroligt vilket minne barn har. Hjälpte mig en hel del.... Hon sa "min hjärna hjälper mig". Men när vi skulle spela ett annat spel så fuskade hon bara så då ville jag inte spela. Tuff mamma.... men inget fusk tack!



Har köpt lite fjädrar och annat till påsken. Så i helgen ska det nog pyntas. Tjejerna ser fram emot det.



KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar