lördag 13 mars 2010

FREDAG 12 MARS

Jobbade fast det var fredag och det visade sig att det var bra eftertsom det var massa elever inne och bokade tider. Efter jobbet åkte jag och hämtade tjejerna på dagis för att sedan åka ner till stan igen. De skulle köpa present till Kianna som ska ha kalas. Ibland undrar man ju varför man utsätter sig för sånt. Alltså jag menar gå till BR med 2 ungar som vill ha allt och absolut inte kan enas om en present. Jag sa 2 billigare saker eller 1 dyr max 150kr. När de äntligen hade enats om ett paket som jag tyckte var bra så skulle det väljas ett kort. Det slutade med att vi köpte 2 kort.
Ella köpte ett nytt och jättegulligt fleeceset. Hon ville ha rosa.
Sedan tyckte jag att det var min tur att kolla lite, men det gick ju inte för sig.
Men jag köpte i alla fall 2 nya snygga nagellack som passar bra nu när det börjar bli vår!



KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar