lördag 20 mars 2010

Vårkänslor!

Idag ville tjejerna upp tidigt igen. De låg och pratade och pratade i våran säng. Så då kröp vi ner i Ellas säng. Efter en lite stund kommer de in och säger att de har en överraskning. De hade gjort frukost! Vilka sötnosar!

Sedan var de snabba att klä på sig och borsta håret. Alice var ute en sväng med Magnus som var ute och tvättade bilarna. Ella var inne och dansade till Mando Diao. Hon rockade loss lite. Tror dans verkligen är hennes grej!

Själv har jag suttit i solstolen och bara njutit. Börjar få riktiga vårkänslor!
Härligt när man inte har några måsten heller. Jo det finns ju att göra fast det är saker som jag inte kan fixa. Typ köpa och sätta upp lister, fixa med båten mm. Jag har ju fixat det jag är bra på och köpt mig lite blommor.





Tycker det är fint och ha blommor i badrumet med!



Kolla in alla hängare i badrummet! Vi är ju en rätt stor familj...


Ikväll kommer vännerna Magnus och Annika på middag. Kl 15 ska jag och Ella till stallet. Men min kära man lagar middagen till kvällen! Det gör han ju i ju för sig nästan varje helg.... Så lyxigt!!

Syster Marie drar till Shanghai idag. Det skulle ju inte vara helt fel.

Ha en bra helg!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar