lördag 20 mars 2010

FREDAG 19 MARS

jaha idag vaknade tjejerna kl 07.00 och ville gå upp dessutom. Och jag som är ledig på fredagar. När kl var 08.45 var vi nyduschade alla 3, påklädda och klara helt enkelt. Vi åt frukost och sedan lekte tjejerna på sitt rum. Själv hann jag med lite tvätt, lägga upp och byta gardiner, dammsuga och laga lunch! Efter lunchen åkte vi till stan. Tjejerna skulle klippa sig. Eftersom de nästan aldrig varit och klippt sig hos en frisör så var de lite spända. Det var ju dessutom en kille som skulle klippa dem....
Men det gick hur bra som helst. Alice har ju så mycket och långt hår som bara hänger. Hon klippte upp sitt hår lite mer till en frisyr och tycker det är jätteskönt nu när allt inte bara hänger i ansiktet.







Sedan blev det shopping på HM. De hade kvar lite julklappspengar och passade på att köpa lite nya vårkläder.



Själv hittade jag en klocka, en riktig bling bling...haha. Men den var lite snygg tyckte jag.



Sedan var det dax för ICA Maxi. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag kom dit. Så jäk*a mycket folk!! En stor vagn och så 2 tjejerna som hoppar i och ur vagnen....grrr. Men tack och lov så ringde min kära man och frågade om jag ville ha hjälp. Ja tack! Så han kom dit!!

När vi kom hem fikade vi lite sedan lagade vi middag. Det blev kycklingwok med nudlar. Barnen fick välja idag. Sedan blev det fredagsmys i soffan. Tjejerna gick och la sig själva typ vid 22-tiden. Då var de helt slut!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar