måndag 31 maj 2010

Full rulle som vanligt på måndagar. Skönt att simskolan är över för den här terminen. Tjejerna var på strålande humör när jag kom till dagis. Och tydligen hade jag lovat att vi skulle köpa glass och det kom de självklart ihåg. Men den fick de äta efter maten om de åt upp och det gjorde de såklart.

Även om jag var helt slut efter jobbet så fick jag ändå lust att röra lite på mig. Beach 2010 är väldigt nära nu och jag har inte tränat på länge...
Magnus jobbade till 20.30 ikväll och hade tänkt klippa gräset imorgon så jag tänkte att det kan väl jag göra. Så jag gjorde det, solen sken och det var skönt att få röra på sig lite. Det tog väl en timme lite drygt. Sedan fortsatte jag inne, jag hängde tvätt och städade tjejernas rum och dammsugaren åkte fram.

"Vad ska jag göra imorgon nu då?" var Magnus kommentar när han kom hem. Ja du.. du kan ju alltid ta barnen så kan jag göra något?! haha... ja vi får se..

Nu blir det snart lite beauty sleep. När man för en gång skull tänkt lägga sig tidigt och kolla på TV så är det bara skit.... Norska Hollywoodfruar...men hallå!!

KRAM!

2 kommentarer:

  1. hej monica:) jag läser din blogg flitigt, du verkar leva ettlyckligt liv med din fina familj. härligt! tänk att sommaren är här idag, 1 juni. tyckte nyss det var jul med snö i drivor. tänkte berätta att jag och jonas väntar vårt första barn till hösten, 3 oktober ska det hänfa är det meningen. känns så kul och mysigt men lite läskigt också. det blir en pojke som ska heta viktor. sen får väl jag också börja blogga, hihihi.
    tänker på dig vännen! stor kram anna

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! VAD KUL! VAD GLAD JAG BLIR... KLART DU SKA BLOGGA! VI MÅSTE SES ANNA, FÅR PLANERA IN NÅGOT, JAG ÄR JU LEDIG EN HEL DEL I SOMMAR.
    KRAM!

    SvaraRadera