måndag 9 augusti 2010

Back in business!

Jaha då var det slut på ledigheten. Efter att ha varit ledig i 5 veckor så var det dax igen för lite jobb. Fast jag har ju jobbat en hel del under ledigheten men det gör mig inget.

Vaknade utvilad och jag hade ju faktiskt sovmorgon. Värre var det för Magnus som skulle jobba 07.30-20.30. Stackarn, men vi hade Handledarutbildning på kvällen.
Efter att ha bytt kläder femtielva gånger så fick det bli en gammal "trasa" jag sprungit runt i hela sommaren. Har ju inte brytt mig på 5 veckor hur jag ser ut och vad jag ska ha på mig. Får inte plats i alla kläder längre heller...haha.
Till frukost blev det hårdbröd, kokt ägg och en kopp te. Tänk att det alltid är så att man börjar sitt nya nyttiga liv efter semestern. Sallad till lunch blev det också.
Och så var man ju "tvungen" att kasta på lite smink också. Hjälp, hur gör man?! Foundation? Hmmm...var är den?

Ella skulle ju ha varit på ridläger den här veckan men den blev inställd pga att det var för få deltagare. Jättesynd men hon börjar ju sin ridning nästa helg igen.
Tjejerna fick vara hos farmor idag.

Känns faktiskt riktigt skönt att vara back in business igen. Jag har ju kontrollbehov och hade en riktigt bra dag med massa nya bokningar...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar