söndag 29 augusti 2010

Chivas! ♥

Ja nu har Chivas bott med oss i ett dygn. Allt har gått så bra. Han sover och sover... precis som en liten bebis ska.
Sova, äta, bajsa typ hela tiden, fast mest sova. Igår sov han hela kvällen tills det var dags för oss att gå och lägga oss. Då ville han busa minsann. Vi hade förberett med en madrass på golvet i tjejernas rum ifall han hade svårt att sova så kunde vi ju ställa korgen brevid. Men vi gjorde som vi hade bestämt att vi inte skulle göra. Han fick komma upp i vår säng och mysa lite. Sedan tyckte jag att han skulle ligga i korgen på golvet, men vi tog upp korgen i sängen. Det hela slutade med att han sov i vår säng utan korg. Så mysigt! Han låg en stund hos mig, sedan gick han till Magnus. När kl var 06.30 tog jag ut honom så han fick kissa. Så skönt att man bara kan öppna ytterdörren och släppa ut honom. Sedan väckte han Alice som låg i vår säng. Magnus fick ta madrassen mitt i natten. De busade i 1 timme och sedan somnade Chivas igen. Vi 10-tiden fick vi nästan lov att väcka honom, dags för frukost och kissa.



Ja än så länge är det inga problem att ha en hund! Han har ju en stor familj och alla vill mysa och busa med honom hela tiden. Får se hur länge det håller i sig. Mycket kärlek få han i alla fall!

Här sitter Alice och myser!♥



PUSS & KRAM!

2 kommentarer:

  1. Guuud så söt han e´! Liten och behändig att ha i sängen! Själv brukar jag få trängas med två stora Rottweiler, men det är mysigt det med!

    SvaraRadera
  2. Hoppasan! Det var inte dåligt, då blir det trångt. Men bra till vintern när man är frusen!

    KRAM! Monica

    SvaraRadera