onsdag 4 augusti 2010

Det blev en Shih tzu!

Härligt och vakna upp på sjön. Vädret var kanske inte det bästa men det gör inget för då finns det inga måsten. Dricka kaffe och bara vara.

Magnus råkade hitta en hund på Blocket. Just en sån vi tänkt oss fanns i Leksand så vi åkte hem vid 12-tiden och packade upp och lunchade och åkte dit. Vi har pratat om att skaffa hund men inte när och så blev det nu...

Herregud vilka sötnosar, så små och ynkliga. Det var inte lätt att välja. Jag ville ha en svart, men när jag senare insåg att de kanske skulle bli grå så valde vi den som såg knasigast ut. Vit och svart och i den här kullen heter alla valpar något på I, så han heter Ingvar men det tror jag inte att han gör så länge till.

Här är vår lilla Shih tzu.













Vi får hämta honom om en månad ungefär, undertider får vi plugga på allt om hundar!

PUSS & KRAM!

2 kommentarer:

  1. men guuuud, jag döööööör, vilken sötnos! En sådan hund var jag faktiskt inne på att köpa för några år sedan, när jag var singel. så söt och liten. så det är bra, nu kan jag snappa tips från er:) är fortfarande hundsugen och får vi "bara" ett barn så har vi sagt att vi ska ha en hund. det tror jag är bra, att ha någon att ta hand om, om man inte har syskon. åh, vilken sötnos, mitt hjärta smälter....annars är det lugnt, snart en vecka sedan senaste sjukhusbesöket. vi är hemma hela helgen så har ni tid får ni gärna promenera förbi på en fika!

    lekstugan är ju också helt underbar, vilken dröm för tjejjerna!

    Ha det gott så hörs vi!

    Kraaaaam Anna

    SvaraRadera
  2. Det var mig en söt en!!! Man kan ju krama sönder den.... ;))

    SvaraRadera