söndag 22 augusti 2010

Saknar dig Marie...

Sov som en stock hela natten. Jag tycker det är helt underbart att sova i båten. Vi åt en smarrig frukost med kaffe, ägg, chokladyougurt mm. Sedan gick vi en Frisbeegolfrunda i skogen. Tror Magnus blev lite impad av mig. Jag är ju rätt kass på det. Men det gick ganska bra, men det kan ju var för att jag lånade tjejernas Hello Kitty Frisbee. Jag hittade massa gula kantareller också fast jag lät de vara kvar, men det var svårt.

Sedan försökte vi oss på ett dopp. Fast det blåste så mycket och det var bara 17 grader i vattnet så det var bara Alice som kom i helt.

Sedan åkte vi hem och åt en sill lunch. Marie hade längtat efter sill, skogaholmslimpa, dillchips och godis så de fick bli lite sånt.

Sedan blev det en liten fika och dags att säga adjö...



Hennes tåg till Arlanda gick 16.30 och hon är framme hemma i sin lägenhet i London typ 23.30-00.00. Det är rätt fantastiskt tycker jag.
Tack Marie för en underbar helg. Synd att inte Bobby kunde vara med. Saknar dig så himlans mycket och önskar vi bodde närmare varandra. Men vi ses snart igen! ♥



PUSS & KRAM!

1 kommentar:

  1. hej där!
    åh, vad mysigt ni verkar ha haft det, vilka fina systerbilder. jag förstår att du saknar henne mycket. idag är det ett underbart sensommarväder här, bara att njuta så länge det varar. på onsdag ska vi göra ett ul på viktor och sedan prata med en läkare om framtiden. spännande. dagarna går fort och det är bra, nu vill jag se vem som bott i magen sedan slutet på december!

    många kramar och allt gott!

    annapanna

    SvaraRadera