tisdag 31 augusti 2010

Inatt har jag sovit nästan hela natten. Ja man vaknade väl till någon gång. Men Chivas sover riktigt bra, kanske för att han får ligga hos oss. Än så länge tar han ju inte så mycket plats.

Äntligen funkar tvättmaskinen igen. Den gick ju sönder i lördag, igen!! Jag var hemma en stund på förmiddagen eftersom Magnus skulle iväg och fixa lite saker. Vi har beställt nya bilar till Trafikskolan. Så då hann jag fixa lite hemma + ha en mysig frukost med Ella som är hemma. Magnus har ju semester.

Efter maten låg Chivas i mitt knä och ville sova lite. Men efter ett tag tyckte jag att han kunde gå till korgen så jag släppte ner honom på golvet. Han gick typ 2-3 sedan stupade han på hallgolvet....haha. Han har ju så schysst stil!





När han sovit en stund tvingade matte honom att duscha. Ja jag vet att jag gjorde de häromdagen. Men nu har jag köpt riktigt schampo som luktar gott. Han ville INTE duscha. Men det gick bra, tur att han är så liten, lätt att hålla i då.

Matilda har övningskört för förta gången och det gick riktigt bra. Det här kommer gå fint!

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar