söndag 1 augusti 2010

Ella kan cykla själv nu!

Idag har jag målat fönster i lekstugan. Magnus målade taket och har målat väggarna. Tjejerna ville självklart hjälpa till.





Jag målade även huset, men det är mycket kvar. Fast färgen tog slut så jag kunde inte måla mer.



Men jag har även lagat mat, lunch och middag, tvättat 2 maskiner och tagit rätt på det, diskat och tömt maskinen två gånger, handlat mat och dammsugit hela huset och målat och duschat ungar mm mm. Gud vad jag är bra...haha..

Imorgon ska listerna sättas dit och golvet läggas, sedan ska det vara klart!

När jag kommer hem från affären så säger Ella att hon kan cykla. Hon har ju mest åkt kickboard eftersom hon känt att hon inte hängt med de andra som cyklar så fort eftersom hon haft stödhjul. Men nu kan hon min lilla eller stora stumpa!





PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar