onsdag 18 augusti 2010

jaha då var Alice sjuk då. Hon som hade sett fram emot att gå till skolan. Men hon har hostat och sagt att det kliar i halsen och nu på kvällen så hade hon lite feber. Magnus var hemma fram till lunch eftersom han inte heller känner sig helt kry. Sedan byttes vi av och jag var hemma med tjejerna. Ja för Ella var hemma med oss såklart. Alice har mest sovit idag och det är ju bra.
Själv har jag tvättat (4 maskiner, när tar det slut?), storstädat och efter middagen åkte jag och storhandlade. Min fina syster kommer ju hit imorgon hela vägen från London! Ska bli så mysigt, hoppas på lite bättre väder bara för idag har det regnat hela dagen.

Ååååh så pimsamt när jag skulle betala på ICA, det blev avstämning och ett paket ägg hade visst inte gått in som det skulle. Så himlans pinsamt.... men tur att det inte var en dyr vara i alla fall. Jag handlade ju för 1000kr. Men jag ska bättra mig! Vill inte vara med om det igen.

Idag har ja haft jeans på mig, det har man ju inte använt på evigheter. Men jag hittade en modell på H&M som passade mig perfekt så jag köpte 2 par. Kanske blir min nya gjej? fast leggins är ju bra skönt...

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar