tisdag 18 maj 2010

Alice 6år!

Grattis min fina Alice på 6-årsdagen!



Vi väckte henne med presenter kl 07.00 imorse och hon slet upp alla paket.





Idag har hon varit på dagis själv. Ella lilla stumpan har ju fått ögoninflammation i bägge ögonen. Tycker så synd om henne och hon vägrar ögondropparna, men jag har tvingat och mutat henne idag. Det blir nya skor och glass i stora lass om hon tar dropparna. Ella har varit hos farmor idag.

Jag hade lovat Alice att jag skulle hämta henne tidigare, men så blev det inte. Har haft så mycket och göra. Har inte koll längre och det är inte likt mig.

Efter dagis fixade vi tårtan!



Gästerna kom vid 18.30. Härligt med sol så vi kunde sitta ute.







Alla killarna som var med heter Erik och eftersom det är Erik idag så grattades även dom. Lite lustigt... Faster Maria hade med sig en var sin lott till alla Erik, Magnus vann 20kr.



Sedan blev det kubb, drakflygning, hoppa studsmatta mm mm.







Alice somnade helnöjd! Hon har fått massor av fina saker och pengar!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar