torsdag 27 maj 2010

Vad hände?

Imorse när Magnus klocka ringde så trodde jag att det var fredag och tänkte somna om. Men då insåg jag att det bara var torsdag så det var bara att pallra sig upp. Hade sovit en hel natt förutom att jag vaknade till av att Alice hostade. Men det var bara en gång så hon mår mycket bättre nu. En hel natt utan tjejerna i sängen, det var nog länge sen det var så.

Ella skulle absolut ta med en bok med massa muffinsrecept till dagis. Hon hade visst lovat fröken Elenor det. Och nu läste jag på FB att Elenor hade bakat muffins. Kanske också skulle ta och baka lite i helgen, det skulle visst inte bli så bra väder. Magnus ska jobba på lördag men inte på söndag. Men då ska han fixa med båten. Vi har i alla fall lejt bort vaxning och polering av båten. Inser att vi inte hinner med det i år och så vill vi få båten i sjön till nationaldagshelgen. Hoppas det blir sol och varmt då!

Har precis kollat klart på Melodifestivalen och Sverige gick inte vidare. Vad hände? Inte för att hon var min favvo i svenska uttagningen men nog trodde jag att vi skulle gå vidare. Nu känns det ju inte så kul att kolla på finalen på lördag...

Nä nu måste jag sova, supertrött. Och imorgon ledig fredag!!

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Gott blev det! Det roliga var att Ella tyckte vi skulle ta den boken till läsvilan! Inte mej emot!!

    SvaraRadera
  2. haha.. hon är ju för tokig!

    SvaraRadera