söndag 30 maj 2010

Mors dag!

Idag har vi fixat med båten. Målet är att få den i sjön nästa helg. Jag har varit dit med alla kuddar, täcken, lakan mm. Varit och köpt diskmedel, tvål, schampo mm mm. Mange har bytt olja och fixat med sitt. (har ingen aning om vad han har gjort).

Ella har varit och lekt med Kianna hela dagen och Alice har hjälpt mig. Mysigt och vara lite sjäv med henne.

Lunch behövde jag inte heller fixa, jag skulle precis åka hem och fixa det och då kommer Annika med en korg med mat. Så vi la ut lite filtar på asfalten och satt och mumsade allihop. De fixade också med båten.

Sedan var det dax för lite kalas. Kusin Daniel fyller 15år morgon och hade lite kalas idag. Så var där och grattade och åt tårta.

Firat mors dag har vi väl egentligen inte gjort...
Men nu sk jag ringa min mamma och gratta henne! GRATTIS mamma på mors dag, hoppas du haft en toppendag!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar