tisdag 25 maj 2010

Alice lite sjuk...

Alice var inte så pigg imorse så vi tog det lugnt på morgonen. Till och med jag gjorde det.
Ella skjutsade jag till dagis till kl 11.00. De har lunch då. Skönt för Alice och vila lite ifred. På förmiddagen målade Ella med vattenfärg inne på deras rum, utan att fråga. Jag gillar inte riktigt det.... det står ju trots allt en dator där. Det är full fart och pyssel hela tiden som gäller för henne.

Efter lunch åkte jag och Alice till jobbet, jag hade lite saker jag skulle fixa på stan. Vi hämtade Ella vid 16-tiden och sedan handlade vi mat. Alice var på dåligt humör och förmodligen helt slut för när vi kom hem sov hon i 2 timmar. Jag fick lov att väcka henne till slut så hon inte håller oss vakna hela natten.

I morgon är det sommarfest på dagis och det är ute, hoppas det blir lite sol åtminstone. Alice och alla "stora" barn ska till Lilltorpet (typ 4H gård), men hon blir nog hemma. Tragiskt nog så måste jag ner med bilen på jobbet eftersom den ska gå på körlektion.... men det går nog.

Nu ska jag kolla vilka som går vidare i Melodifestivalen.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar