söndag 23 maj 2010

Lördag 22 maj

Ååååh vilken underbar sol! Riktigt varmt,tror Falun hade det varmast i Sverige till och med. Magnus körde moppe men fick göra det i solsken idag. Själv ville jag bara sitta i en solstol men kände att jag kanske borde göra något. Så jag drog lite maskrosor, inte för att vi har så mycket (inte som en av våra grannar som har en gul gräsmatta) men jag vill ju få bort dem så vi inte får fler.
Började fundera på om de hette maskrosor just för att maskar trivs vid dem. Det kom nämligen med en mask nästan varje gång jag drog upp en blomma. Blääää...

Putsade även våra köksfönster och det är något jag typ aldrig brukar göra men det blev ju en viss skillnad. Passade även på att sola mitt fläsk, fy vad blek man är.

Alice körde trampbil..



Fina fågelbadet fick komma fram.



När Mange var på väg hem från jobbet så åkte jag och Ella till stallet. Idag fick de rida själva.



Det blev middag på altanen, men nu tog det fina vädret slut. Det började regna...
Men vi satt ute ändå.
Senare på kvällen tog vi fram filtar och satt och mös i Hammocken.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar